Blod, svett och tårar

Hej hej bloggen!

Två dagar och två skador har vi dragit på oss.
Första skadan: Vi är då och latchar lite i gammlia hallen, jag står och junglerar lite med bollen på skaftet och sen så tänker jag att, fan va kul att göra innebandybrännboll då vi börjar köra innebandybrännboll helt enkelt. Mitt lag börjar då att slå, det går jätte bra, vi tar ledningen och slår homeruns. När jag ska sspringa min andra gång så ser jag i ögonvrån att dom kommer bränna mig så jag tar initiativet att slänga mig, då min TÅ fastnar i golvet. jag ramlar och inser att ståtån är skadad. Jag säger AJAJAJ sen tänker jag, det gjorde inte så ont.. Jag säger, det gjorde inte så ont. Efter närmare eftertanke så kom jag på att, det gjorde nog ganska ont. Jag traskar upp till Eva som misstänker en stukning på stortån.
Krigare som jag är så spelade jag ändå 2 matcher med mycket tejpning och bomull. Jag vaknar upp dagen efter och känner en bultande smärta i min tå, ignorerar det och laddar upp för match. Strax innan startsignalen så tänker jag, Neaj det här kommer inte gå. Eva tar initiativet att jag ska ta mina päron och åka till sjukan.
Där blev det till att först vänta på en sjuksyster på akuten för att bli skickad till en sjuksyrra på en vårdcentral för att sedan efter en lång väntan hälsa på en doktor på samma vårcentral. Den här doktorn ger mig en remiss till röntgen på sjukan. Jag beger mig tillbaka till sjukan och väntar på att bli röntgad, jag blir röntgad och får sedan redan på att det är INGET fel på min fossing, så alltså har jag slösat 3 timmar av den här helgen på att sitta i ett väntrum. Skit kul.

Dålig uppdatering från matchen ledsen för det. Kortfattat:
Uppland - Västergötland, resultat 4-3.
Målskyttar: Dj 2, Maja, Hammar.


Spelar guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0