dedikerad till stållepålle

Det finns ju bra goa människor här i landet. (speciellt i dalarna har jag hört). då ska vi se aå att jag får namnet rätt, den goingen jag vill uppmärksamma heter alltså Johanna Ståhlberg och spelade i dalarnas DJ17 lag.
Jo asså jag är ju numera något utav en kändis, superstar, u name it! Min entré in i rampljuset gick till ungefär såhär:
Jag spatserade om kring i gammlia arena när jag plötsligt får en klapp på axeln och ajg hör någon säga: pålle! Jag vänder mig om och där står ingen jag känner igen (det är alltså johanna som står där) första tanken var att det var ascoolt att hon visste vad jag kallas för. Sen säger hon något i stil med: jag och mina kompisar är stora fan till eran blogg, får jag ta en fanbild? (jag minns inte exakt vad hon ta, jag blev helt tagen! chocksmickrad kan man nästan säga.) linslus som jag är ställer jag självklart upp på en bild, dra på mitt milliondollarsmile, och ZNAAP jag har gjort men första fanbild. oooyeee. sen slutklämmen på mötet: precis när jag ska springa upp till resten av laget och skryta om vad jag jusst varit med om säger hon: hälsa brorsan! vilket jag såklart gör nu: hejhej brorsan!! nästa gång vi ses johanna är det bara att säga till! hela fam paulsson ställer gärna upp på en familjebild, vem vet jag kankse slänger in katten på bilden också.
Sen efter ett tag kom jag på att det var synd att inte jag hade något bildbevis av denn händelse, och vad tror ni händer! jo hon har ju såklart mejlat bilden till oss, vilken stjärna! måste även läsa upp mejlet för det var så fint!
Tja tja upplandsbloggen (spec pålle jr) 

Ville bara dela med mig utav den underbara fanbilden som jag efter många om och men, (samt en del kö och armbågningar av andra pållefans) lyckats få till. Vill även tillägga att jag och mitt crew är ett stort fan av bloggen, och hoppades ju och tyckte att ni skulle leva upp till "guld"uppland. Men man får ju tänka att bronset förde oss samman. hehe.
Lycka till i framtiden och hoppas att de vilda uppdateringarna fortsätter att lysa upp mitt/våra liv här i dalaskogarna.

MVH johanna ståhlis aka stållepålle (soulizZz)
Blir ju rörd av detta faktum!
här kommer bilden också:
FAAAAAAAAAAAAAAN, DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDEN :( LOVAR ATT DET FINNS EN BILD JAG LJUGER ITNE.
lack nu / pål

Kommentarer
Postat av: stålle

För de första vill jag bara säga att det är jag som ska känna mig hedrad, framför allt för ett helt inlägg här på succébloggen och sen för det andra hoppas jag att det tekniska löser sig så att alla får ta del av årets photoshoot!

2011-04-12 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0