LG intervjuar Martin

Tjenare Martin! Som du har längtat efter att bli intervjuad av oss på gulduppland. Hur känns det?
Tjenare LG! Det är en riktig ära att äntligen bli intervjuad av gulduppland. Som jag har väntat på min tid i rampljuset.

Vad kommer du bidra med i laget förutom din sköna fågelfrilla?
Jaaa, förutom min sköna fågelfrilla kommer jag bidra med en jävla attityd på planen (Snabb replik av Cap Widh i tjejlaget: "Jaså Martin, du räknar med att ni ska köra på tre femmor hela SM?". Martin kontrar med "Ja definitivt, det är klart att vi lirar med tre när jag är i tredjekedjan? Inga konstigheter"
Sen kan du även räkna med att jag kommer bidra med en del sköna grejer utanför planen också (Ångrar sig genast direkt efter "jag drev jag drev jag drev" (Tycker nog att han själv är skön?)

Tre ord om dig

Svårt att beskriva mig med bara tre ord. Men jaaa.. Jag älskar mig får bli dom tre orden.

Vem är sugnast i tjejlaget?
("Jag tänker hålla käften nu för allt jag säger kommer komma ut i bloggen)
Maja såg jävligt sugen ut på Calle BK idag i bussen, en hel del mys där längst bak. Så får nog bli Maja på den frågan.

Har du jobbat på någon målgest än eller? Kanske lite fågelkvitter?
Vet inte riktigt, vi kanske kan dra cyklisten som vi kör i DIVISON ETT! Annars blir det väl helt enkelt det stolta ärevarvet.

Varför älskar du den här bloggen så mycket? 
På grund av dess nuvarande skribent (LG!!!) och Linda har ju även hon väldigt keff humor. (Shit vilka hyllningar Linda...) Tycker det är bra att ni kan bjuda på er själva och det är ju helt okej att den spårar! Älskar den.

Vem är hetast i duschen i killaget?
Wiktor Bladh är ju inte här så....... Ehhhm, jaaa, det får nog fan bli Joel alltså. Norman. (Hade hoppats på ett blankt svar. Gay Martin gay, Wiktor akta dig i duschen nästa gång)

Hur känns det att du i vanliga fall lirar forward, men spelar back nu i SM? 
Eh det känns jävligt kul att man får chansen att testa nånting nygammalt, det kan ju inte gå fel med Joakim Frisk som backkollega. Två fågelfrillor liksom!

Ett säkert kort i tjejlaget och en joker som du tror kommer imponera på dig?
Om Evelina blir frisk så är hon det säkra kortet. Jokern får falla på dig faktiskt LG, helt ärligt. (Tror Martin försöker fjäska sig in hos mig)


BIRDIE IS IN THE HOUSE. Erkänn fågelfrilla...

/LG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0